BattleIT

Ülikoolis saab õppida õpimänge looma

xbox-one-e3-show-floorTallinna Ülikoolis avatakse sel aastal esimest korda vastuvõtt digitaalsete õpimängude erialale. Tegemist on ülikooli esimese interdistsiplinaarse õppekavaga, kuhu panustavad erinevad instituudid. „Tallinna Ülikool on suurim õpetajate koolitaja, aga siin on ka infotehnoloogid, psühholoogid ja need, kes suudavad karaktereid luua ja lugusid jutustada,“ ütles Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakooli direktor Katrin Saks.

Õppekava on ülesehituselt ja sisult Eestis ning lähiriikides täiesti unikaalne. Selle lõpetaja on võimeline töötama meeskondades, kes hakkavad tööle digitaalsete mängude ja muu õpivara loojatena, aga ka ettevõtjatena ning üldhariduskoolides õppeprotsessi toetajatena.

Inglisekeelsele tasulisele õppekavale oodatakse huvilisi peamiselt kahest valdkonnast: vähemalt bakalaureuse taseme omandanud pedagooge, kellel koolis õpetamise kogemus ning kellel soov luua uusi huvitavaid õpimänge, ja infotehnoloogia huvilisi. Õpetajate puhul püüeldakse lahenduse poole, et vähemalt osaliselt saaksid nad tööd koolis jätkata. Kümnele parimale õppijale on ette nähtud täisstipendium.

Õppekava valmis Balti Filmi- ja Meediakooli, Informaatika Instituudi, Kasvatusteaduste Instituudi ja Psühholoogia Instituudi koostöös. Mängude tegemist on aga ülikoolis juba mõnda aega õpetatud, ka mõned prototüübid on valmis.

Aprilli alguses oli TLÜ-s mängude teemaline rahvusvaheline konverents, aprilli lõpus aga Euronicsi ja PlayStation Eesti koostöös oksjon, mille tulu läks Balti Filmi- ja Meediakooli õpimängude eriala arendamiseks.

Exit mobile version